dimarts, 30 de setembre del 2008

Torna la normalitat!!

Bé, després de cagar-me al mig de tot i de superar el bucle al que el Mateu em va arrossegar amb les explicacions:

...
- Qui pugui que em doni permisos
- Per què, jo no puc, ningú pot
- Qui pugui que em doni permisos
- Per què, jo no puc, ningú pot
- Qui pugui que em doni permisos
- Per què, jo no puc, ningú pot
...

He recuperat els meus estimats permisos i us he donat a tots els mateixos (gràcies al Gonz). El problema és que per arreglar el tema de les estadístiques he hagut de ficar-les de nou i s'haurà de tornar a votar, aquest cop deixa votar dos vegades.

- Ara ja tinc permisos!
- Per què, jo no puc, ningú pot
- Dios!!!!!!!!

Apa doncs, torneu a votar als vostres "preferits". Com sempre si falta algú que no pugui participar al blog, m'ho dieu.

Yeah!



-----------------------------------------------------


Postdata gràfica de l'aludit:

6 comentaris:

narranacion.com ha dit...

Hola nois, us deixo el link a l'entrevista que ens van fer a radio Capellades al programa WKPD.
Yeah!!!!!!!!!!!

http://wkpb.blogspot.com/

Red Pèrill ha dit...

Em passaré el dia posant jetos, cada dia un de diferent!!!!!!!!!!!!! avui te'l dedico, NILA.

narranacion.com ha dit...

jajaja

narranacion.com ha dit...

Per cert, heu vist al Juanito a la foto?

juanito ha dit...

Estic guapo, eeehhh?

Red Pèrill ha dit...

A l'avatar encara més...